YOLO

Hej hej!
Jag vet att det va ett bra tag sen jag skrev här på min lilla blogg men lösenordet och allt sånt hat strulat och jag har inte kunnat komma in. Det har hänt ganska mycket sen sist.. det va ju i mitten av sommarlovet jag skrev sist. Men jag kanske kan dra lite kort vad som hänt. lovet va helt underbart.. så skönt att slippa skolan! jag och mamma va på en liten resa till kolmården. vi bodde på vildmarkshotellet som typ tillhör djurparken i en natt. när vi kom dit så gick vi in till vårt hotell rum och åt sen gick vi inne i parken en liten stund, sen gick vi tillbaka till hotellet för vi skulle på spa!! vi fick ansiktsbehandling och sen fick vi ligga i ett badkar som först i en kvart va bubbelbad och sen en till kvart va det jättstrålar som gjorde att det blev som massage. det va så otroligt skönt! bland det bästa jag gjort i mitt liv! har ni aldrig varit på spa rekomenderar jag det verkligen! sen dagen efter så gick vi i praken hela dagen. jag orkar inte berätta allt men det va såå kul att va där med mamma. Sen åkte vi hem till mammas kompis sen skolan som bor i norrköping och så stannade vi där över natten. Sen dagen efter så åkte vi till smultronstället i söderköping och det är typ ett glass ställe där man köper glass?!?! haha nä men asså dom glassarna va enorma och så goda! det va en underbar resa med mamma. jag hade det jättemysigt och jättekul! Fick ett nytt favorit djur när vi va där med.. DELFINER! åh.. dom är bara för underbara och så fina! Sen har ju skolan börjat igen.. vi har varit i skolan i några veckor nu.. och jag vill redan ha lov!! vi har ju bytt klasserna nu i 8:an och jag  går i världens bästa klass, 8B! Så kul som jag har med min nya klass har jag nog aldrig haft med någon annan klass. visst man saknar dom gamla kompisarna man knapt ser längre men det är ändå mycket roligare och jag lär mig ändå! Mer vet jag inte riktigt vad som har hänt.. jag har börjat bli så otroligt trött så det är inte sant. Jag kan knapt öppna ögonen när jag "vaknar" på morgonen. sitter och halvsover hela morgonen och är jättetrött i skolan. ibalnd blir jag flumm en liten stund men sen går det över och jag typ somnar, och på kvällarna.. jag typ sitter och nästan somnar och tror att klockan typ är halv tolv och att jag verkligen borde gå och lägga mig och sen när jag kollar på klockan står det typ 20.30 eller nåt. liksom.. hur kan man va så trött? nu är klockan 22.07 och jag orkar knappt skriva nåt. ska gå och lägga mig så snart min mobil är fullladdad. imorgon händer inte så mycket.. med skolan ska alla 8:or till åminnebruk och ha tråkigt som vanligt.. men iaf skönt att slippa några vanliga lektioner! Vi får se om jag skriver nåt imon. Nu ska jag chilla med lite bra musik och sen sova. Puss, go natt! ♥

Smultronstället!! Min är den i mitten typ med en munk på och en USA flagga. den gröna med en damsugare på va mammas och den andra va mammas kompis :)
Delfin!♥
True!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0