Skit rädd..xd

Halloooojjjj!! :)
Har inte skrivit så mycket den senaste tiden.  Men har varit ganska upptagen och inte haft någon lust alls till att blogga. Men ah.. Ehm.. Men just nu är jag ganska rädd eller vad man ska säga.. Jag ska ju vara med på vårfestivalen i skolan och sjunga och är typ ganska rädd. eller inte rädd men asså typ nervös eller nåt ?! ne jag vet inte hur man ska beskriva det. Men iaf, så är det skit läskigt. Har övat och lärt mig låten utantill och jag har sjungt den säkert hundratals gånger nu.. haha.. men jag måste ju liksom kunna låten helt utantill så jag inte behöver tänka på texten på scenen sen. Men aja, det kommer ju bli skitkul även om det är skit läskigt. Älskar ju att sjunga och så ju så det kommer nog bli kanon. Ser fram emot det. Och jag hoppas att mina friends där ute kommer att stötta mig och ge mig lyckosparkar! ;) Men nu ska jag typ dra. ska ta en dusch och sen gå ut lite kanske. Skriver kanske imon eller nåt! Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0