Ny mobil / sjuk..

Tjeenaaa! Är sjuk.. hade feber igår och är typ as förkyld o ont i hyvvet o halsen o allt. Så skolan igår va inte så kul. men övade med stina till vårfestivalen. :) hon ska spela piano till när jag sjunger så vi skulle kolla att det va rätt ton art o allt. men ah.. så jag mår inte särskillt bra just nu. känner mig helt o hållet slut. men aja, det blir nog bättre snart. Annars idag så har jag bytt mobil till en likadan med mer minne i. Mammas gamla. hah.. hon har fått en iphone 4s och då fick jag hennes gamla för att den har mer minne än vad  min hade! :) kanon! :) Men nu tror jag nog att jag ska ta och gå o lägga mig. är så jävla trött. haha.. jag vet, klockan är bara 11 men ah, jag gick o la mig vid 11 igår med o ah. så ah.. go natt!! :D Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0