A thousand years..

Haallå! Kom nyss hem från skolan. den va väll bättre än igår iaf. ganska soft. fast asså spanskan suger verkligen.. -.- men ah.. vanliga lektioner typ o sista hade vi svenska men va inte på den eftersom att det va körövning till skolavslutningen. Den suger oxå. Vet inte om jag ska va med längre för det är inte alls lika kul som förra året. inte lika bra o roliga låtar, inte kul helt enkelt. ah så tror inte jag ska va med där mer. men annars händer inte så mycket. imon ska jag först på morgonen åka med mamma till rydaholm istället för bussen till skolan för jag ska till tandläkaren. Sen efter skolan ska jag och Edvin inte med bussen heller utan stanna på skolan en liten stund och sen ska farmor och farfar komma och hämta oss och så ska va åka till min kusin (som är frisör) och klippa oss. Funderar på att klippa lugg igen. trivs faktiskt ganska bra i det och känner för det. haha.. och så ska jag säga att hon ska kippa så lite som möjligt för jag vill ha långt hår. och ah.. har nog inte så mycket mer att skriva om. men det blir skönt att slippa va i skolan på morgonen iallafall för vi har ju en timmes rast direkt då och då slipper jag va där. Men skriver nog senare eller imon. Pusssssheeeeejjjjjjjjjj!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0