8B

Tjaaaaaaaaa :)
Inte skrivit så mycket nu på ett tag.. men har inte riktigt hunnit eller orkat.. men nu ska ja skriva lite tänkte jag! :)
Igår (onsdag) va det lam skola som alltid, men vi fick reda på kallerna till 8:an iaf.. jag kom i 8B.. en ganska sugig klass.. typ inga roliga i klassen juh.. bara massa jobbiga människor överallt.. -.- men jag kom iallafall tillsammans med Ida :) det blir nog bra! :) Sen har vi Lars och någon Nina som klassföreståndare. (stavning?) Lars vill jag ha för alla säger att han är jättebra, och Nina vill jah med ha för dom säger att hon är jättesnäll. jag har aldrig haft henne för hon jobbade där bara en termin när vi gick i femman. men det blir säker kanon :) Hoppas verkligen att jag får Bubba i engelska och svenska.. men rosemarie ska sluta nu så..
Idag har det med bah varit lamt i skolan, utom att jag övade till vårfestivalen :D Det gick la ganska bra tror jag. :) Fick sjunga med mickrofonen.. och jag hörde mig själv as väl och gud va hemskt det va och så va det massa nior där inne.. pinsamt... men stina (hon som spelar piano till låten) sa att vi ska öva imorgon med och typ varje dag eftersom att det bara är en vecka kvar tills den är nu. OMG.. bara en vecka!!! :o skitnervös nu juh! men hoppas det kommer gå bra! Ska in till stan med elin snart och köpa kläder till det. Men nu ska jag dra ner och fixa mat :) Skriver kanske senare. Puuusssss!! :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0