Trött...

♥ Halluuuuuu! Idag har varit en typ toppendag. :) Började dagen med att typ städa klart det jag inte orkade med igår och sen typ vid ett drog jag in i duschen. Sen typ fixade jag håret o lite smink och sånt och på med UV-skjortan. Sen vid typ två skulle alla uvar samlas i kyrkan (va invigning) för att öva lite innan alla kommer. Allt började typ klockan tre. Vi typ sjöng o lite sånt och sen hade vi ett drama dom som är lite äldre. Vi hade nåt drama om jordgubbsplockning ? asså orkar inte förklara. Sen invigdes jag och dom i min klass till LEDARSCOUTER! ;D Så nu typ får vi hjälpa till lite mer och har fått ett till märke och typ en blå snodd. Sen fick vi fiikkaaaaa! :) Sen typ lekte jag, selma, ida och alma ta med idas lillasyster lovisa. det va ganska kul faktiskt men man blev as varm typ. :P Sen när jag kom hem så lagade jag mat och sen åt vi ? haha. det va gooott!! Och sen drog jag upp typ. Och nu sitter jag här på mitt rum och tror jag ska sy lite. Annars kommer mitt broderi aldrig bli klart. Och idag är det den 11 mars och min pappa skulle fyllt år. Imorgon är det den 12 och mamma fyller år. :P haha smidigt!! men nu ska jag dra och sy. skriver kanske mer ikväll. Pusshej! ♥
Stolta nyinvigda ledarscouter! :')♥
Pappa! Ily, Imy!♥ Grattis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0