Mormor o morfar! :)

♥ Hejsan! Tänkte inte skriva så mycket mer än att jag inte kommer kunna blogga något över helgen eftersom att imon efter skolan så kommer mormor och morfar och hämtar mig så ska jag vara där över helgen. Men jag skriver nog när jag kommer hem på söndag. Annars idag har jag inte gjort så mycket. Varit hemma idag igen eftersom jag hade ont i magen och ryggen o hyvvet. Haha, glömde bort att jag skulle gjort ett prov idag och min lärare till mina kompisar bah "tror ni hon är rädd för prov ?" hahahaha... nej, det är jag inte. Vadå? är det mitt fel att man mår dåligt eller ? :P haha.. men iaf, har typ slappat o kollat på Tillbaka till vintergatan hela dan! :P haha, shit, det va längesen man såg det. kommer typ inte ihår nåt! :P haha. men nu är klockan mycket, ska dra in i duschen nu och sen kolla på ett avsnitt eller två till så håret torkar lite innan jag kryper ner under tecket. Men god natt. pusshej! ♥
Bara för att det är din dag idag! Grattis! Ily!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0