Min helg!

♥ Hejsan. Min helg har varit bättre än jag trodde faktiskt. Trodde den skulle bli sjukt tråkig men där hade jag fel.
Fredag:
Vi gjorde amarican pancakes på engelskan i skolan. Muuuuummmssssss!! Det var så sjukt fint väder!! älskar det. Så vi satt ute på son och jobbade! :) sen typ hemma så chillade jag efter skolan. När mamma kom hem hjälptes jag och edvin åt att göra mat. Vi gjorde taccos. Det blev väldigt gott! Sen typ satt jag vid datan. Gick oc la mig klockan 10 typ! xd
Lördag:
Mamma kom in och väckte mig vid typ klockan tio. Hon satte sig på min säng och vi började snacka. Då på något sätt fick jag för mig att jag ville ha en ny lampa till mitt rum. Så mamma bah, vi får väll ta och åka till ikea då. haha. trodde inte hon menade idag liksom men jo, det gjorde hon. Visst hon hade redan bestämt sig för det men ändå. haha. Sen gick jag upp, gjorde mig iordning och så sen så drog vi mot jönköping och ikea. det va sjukt fint väder. När vi kom dit typ så fikade vi innan vi börjde gå där o greja. Jag fick en chokladboll och en smoothie. gott! Sen gick vi där inne typ. haha. Efter att vi kom ut med våra små fynd (fick en ny lampa, en sån boll ni vet ?) så bestämde vi oss för att gå in på A6 lite. Gick in på lindex och såg en jacka där jag ville ha. fast köpte inte den för va lite osäker på den. Sen efter det åkte vi hem typ och på vägen hem köpte vi glass för det va så varmt o fint ute och tvättade bilen. sen sov jag typ. nej men orkar inte säga mer.
Söndag:
Idag vaknade jag typ halv ett. xd sen har jag typ städat hela dagen och ah haft det sådär. Imorgon är det skola igen. orkar inte men måste gå. har omval i evalet och vet inte riktigt vad ja ska välja. sen efter skolan ska jag med bussen till farmor och farfar och sen tåget till växjö. ska möta mamma där och så ska vi dra till grans samarkand och köpa en jacka. Sen hem igen typ. Men nu måste jag dra o fixa lite o ska ju duscha och snart sova. Men skriver kanske mer imon när jag kommer hem. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0