I hear angels sing in your voice..

♥ Hejsan. Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. Mammi fyllde ju år!♥ Så typ va vi i skolan som vanligt. och shit, det börjar ju bli vår. Jag och selma såg en fjäril! Haha selma fick typ panik o bah vårtecken, vi måste ta kort o lägga ut på facebook!!! men haha när hon skulle ta kort flög den iväg o vi hittade inte den igen.. :/ Men sen efter skolan så ville jag göra en överaskning till mammi eftersom hon fyllde år så jag bestämde mig för att baka något gott. Så jag bakade chokladmuffins och sen la vi grädde på så det blev som minitårtor och sen gömde vi dom i kylen så mamma inte skulle se dom. Edvin hjälpte faktiskt till lite men jag gjorde typ det mesta! xD Men sen när mamma kom hem sa ja att hon inte fick göra nåt så hon inte skulle gå in i kylen o se dom xD Sen efter maten så tog jag fram dom när mamma satt i tv rummet o satte i ett ljus i ena och tände det o bad mamma blunda. Sen gick jag in med det och när hon tittade blev hon nog glad ? :P Sen typ drog jag upp och ringde selma och vi snackade lite typ.. sen kollade ja tv o nu sitter ja o lyssnar på musik o ska snart dra o duscha. Sen sova. :) Är typ ap trött! xD Imon äre la skola igen som vanligt.. o hem o typ göra läxor.. Men nu måste jag dra. Pusshej! ♥
Vår finfina muffin xD Edvin fixade grädden, jag bakade den och tände ljuset! :P Grattis igen mamma, hoppas du har haft en bra födelsedag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0