Hemma från skolan! :)

♥ Haallå! Kom typ hem från skolan för en timme sen. :) Skolan idag va ganska soft. Fick reda på mitt engelskaprov idag. Jag klarade det. Fick 56 av hundra! xD Bäst är jag asså! ;) På musiken har vi gjort en eget litet drama typ. En ? haha ett* fin svenska här ja! xD Men vårat typ blev helt konstigt.. haha. fast ganska bra kanske. Bättre än det första vi hade iallafall. Sen vet ja inte.. det va la som vanligt. Sen ikväll ska jag typ kolla film och facebook och sånt. Ingen skola imon eftersom vi har studiedag så kan vara uppe ikväll o sova MYCKET imorgon. :D Imargon annars så ska jag nog ta och städa upp på mitt rum. Ser ut som tusan här inne.. hehe. Men nu ska jag ta o sjunga lite som vanligt och typ sen dra ner och laga mat. Skriver kanske lite mer ikväll. Pusshej! ♥

Always remember that i Love you!♥ (no name, you know who you are)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0