Go natt! ♥

♥ Hallu, nu ska jag dra och sova. Eller försöka iaf.  Är typ as trött o skola imon juh.. :/ men på torsdag är det studiedag så då kan jag sooovaaaa!!! ♥ I LOVE SLEEP! xD fin engelska, eller hur! xD Nej men usch.. vi har ju engelska läxa till imon.. kan inte ett skit. För jag har ju övat sååååå mycket!! ;) Nej, men asså jag vill byta till engelska svenska... VILL INTE HA SPANSKA LÄNGRE!! Asså, jag lär mej ju ändå inget på lektionerna och jag sitter ju bara där o fattar inte ett skit. Så varför inte byta ? Jo för att min mamma inte låter mej göra det.. -.- varför ? ja, det får ni ta o fråga henne om, fattar det inte själv. liksom, jag gör aldrig mina läxor, men det gör man på engelska svenskan. ett problem löst. jag suger på engelska och svenska, ett till problem löst. osv.. osv.. MAMMA, LÅT MEJ BYTA, SNÄLLA! JAG STÅR INTE UT MED SPANSKA LÄNGRE!! DET SUGEEEEERRR!!!! :( Men gonatt alla gullefjun! :* Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0