Ta amo!♥

Haallå! :)
Vaknade nyss typ xd kunde inte sova inatt så är skittrött.. :/ och måste städa idag.. :( orkar verkligen inte.. men vad gör man inte för pengarna? ;) Men börjar inte än.. hehe.. ska bara få igång min äckel mobil som stänger av sig helt utan anledning 24/7.. skit irriterande, och man måste ha laddaren för att kunna få igång den.. -.- orkar inte med den.. men har ju min andra men den är med typ sönder, det går inte stänga av ljudet för knappen är pajj och har typ inget minne på den så kan inte ta kort eller något.. :( så vill inte byta för denna har mycket mer minne så det får ju plats massa mer saker då. Menmen.. att allt alltid ska krångla sig.. Men nu är det bara 3 dagar kvar, sen drar jag!! :D Sååååå kuuuuuuuul!!! har redan packat allt (för att allt ska finnas och inte vara i tvätt osv.) utom typ tandborste och sånt som jag behöver använda innan så det packar jag på morgonen :) Shit va ja längtar!! och jag och selma har ju plannerat massa.. raggningsrepliker, låtar, vad vi ska bygga, vad vi ska göra osv.osv.. så sjukt roligt kommer vi ha det. Vi kommer ha det bäst!! :D 
Aja, PUSS! ♥
Ohyeah!! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0