Ny låt, check :)

Halluuuuuu! :)
Jag vet att jag aldrig skrev om grillkvällen fast jag skulle det och förlåt, men orkade inte på kvällen och glömde bort det dagen efter. xd men ja, det va väll kul, vi grillade (nähä?) snackade och hade kul typ :) vet inte vad riktigt jag ska säga. haha. men ah, annars under lovet än så länge så har jag sovit över med elin. :) det va skitkul :) jag och mamma hämtade upp henne i bor när vi pkte till mormor och morfar och så följde hon med dit för vi skulle visa vår husvagn som är till salu igen. sen efter det så pkte vi hem och typ gjorde massa bajs som jag inte orkar skriva, men kul va det :) sen sov hon här och sen var vi tvugna att stiga upp typ as tidigt för att hon skulle med bussen på morgonen. för hon skulle spela match på kvällen och det gick ingen senare buss som inte va för sen. men sen när vi va uppe så smsade hennes mamma henne och sa att hon kunde hämta henne. typiskt.. ;) haha sen typ hade vi kul innan hennes mamma kom och hämtade henne. :) Sen annars har jag inte hunnit så mycket. :) Igår när jag va ute så fick jag typ ett migränanfall eller nåt. när jag nästan va hemma s blev jag jötteyr och började gå jättevingligt och så och sen när jag väl kom in igen så va jag fortfarande jätteyr och mådde as illa och hade ont i ögonen och huvudet. :( då gick jag och la mig och vilade och somnade lite. ;) Sen nu idag har jag typ vaknat. hah ne men spelade in en ny låt också som jag håller på att fixa video och sånt till :) lägger ut den på bloggen sen för er som vill lyssna :)  Sen ska jag nog städa upp lite i mitt rum och så. :) hehe.. tråkigt men måste. Skriver nog någon annan dag om det händer något. åh juste.. BARA 6 DAGAR KVAR, SEN DRAR JAG PÅ LÄGER :D längtar jag ? oohhhjjjaaaaaa :D fyfan va kul det kommer bli :D och storläger nu med :D aja, puuusssss :) ♥
My lovely room♥
My lovely idol!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0