Feelings change, memories don't.

nämen tjena på er alla fina puddingar! som ni alla vet ska jag blogga här när emmy är bortaaa! jag kommer sakna henne skit mycket! men jag tänkte eftersom ni inte vet så jätte mycket om min så kommer vi kanske köra en liten frågestund någon dag i veckan! kulkul, eller? :) men aoo, idag har man inte gjort så mycket då, var hos ellen innan, vi badade (när det var fint väder), sen cyklade vi hem igen för det började regna, mmh, jätte kul! sen kollade vi lite på film och så, sen tog vi kort, sen stack jag ner till min moster och åt där och nu sitter jag här! men jaaaaaaaoo! :) nu ska jag väl checka fb lite! beroende! okej, det är typ alla som har det! har ni det? kommentera! lägger upp lite bilder någon annan dag, inga bilder på denna datan! :)
puuuuussssss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0