Hooooommmeeeee sweeeeetttt hooommmeeeee! :D

Tjaaaaaaaaaaaaaaa! :D
Hemma från lägret nu! saknat mig? trodde väll det ;) men ah, lägret har varit bra! :D sjukt mycket folk bara. det var väll ca 4000 personer där. Kul var det men jag orkar inte berätta mer än att jag såg VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE!!!! Asså shit, jag är helt förälskad, han är helt sjukt snygg och så snäll och luktar seriöst så gott! Dog nästan varje gång jag såg han och fick panik när jag snackade med han! Men ni får bilder på HAN imorogn. Ska nog sova typ nu och selma har bilderna på hennes kamera så får dom då. Så sjkt bra!! Kommer ha han som bakgrundsbild på datorn, på mobilen, på allt!! :D Så ah, nu ska jag dra och kanske ta mig lite kvällsmat och sen lägga mig i sängen och sova. Jag gick faktiskt inte och la mig efter jag kom hem även fast jag verkligen knappt orkade hålla ögonen öppna så nu är jag verkligen skit trött. ni får höra mer om lägret och GUSTAV♥ imorgon! Puuuuusssssss gooooodddddnnnaaaaatttttt!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0