Sooovdags! ♥

♥ Hejhej alla! Idag blir det bara ett snabbt litet inlägg. Har varit i skolan som vanligt.. :/ Sen när jag kom hem gick jag upp på mitt rum och gjorde ingenting typ. Sen när mamma kom hem så gick vi ut lite och gick. Och på vägen så postade jag ett brev jag skulle postat för typ två vecker sen!! :P Det är en anmälningslapp typ till kulturskolan. Jag vill ju börja spela piano igen. Så det var mitt förstahandsval och i andraval valde jag gitarr för jag vill lära mig det med. Jag kan ju lite men inte alls mycket så om jag inte kommer in på piano så blir det nog gitarr! :) Nice. Sen när vi kom in lagade jag mat. (utan att bränna mig) haha. Har oont i handleden. Det blev ett litet sår där så nu har det typ blivit lite infekterat och då gick jag till skolsköterskan med det och då la hon på nån salva o nåt nät eller nåt o plåster. Hoppas verkligen att det blir bättre snart. Men nu måste jag dra och borsta tänderna och nanna. Imorgon är det skoldag igen (och en dag närmre till torsdag) och måste upp tidigt! Egentligen orkar jag inte men måste.. :/ Nu måste jag dra. Pusshej alla finingar! ♥
Världens sötaste och bästaste (och jobbigaste) katten i världen!! ♥
En fin låt värd att lyssna på! ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

sjukt fin blogg!

kika gärna in på min o ställ en fråga i frågestunden. puss!

2012-01-25 @ 17:10:35
URL: http://ebbakarlsson.devote.se
Postat av: nathalie

hej sötnos! hur är det med dig idag? grymt härlig blogg med bra inlägg! :)



jag undrar om du vill vara med i tävlingen på min blogg? du kan vinna iphoneskal, har du inte en egen ihpone så tävla till en vän eller sälj.♥



du hittar den i kategorin till vänster och sen tävlingar!

om du inte vill va med kolla gärna min blogg också.



kram och ha en fortsatt fin dag!

2012-01-25 @ 17:34:10
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0