Längtar!♥

♥ Hej alla fina. Hade bara tänk skriva ett supersnabbt inlägg och säga att jag längtaaaar till imorgon!! Då ska världens bästa Elin och jag ta tåget till växjö och gå på grand samarkand med mamma o shoppa + att innan tåget går ska jag o hon till farmor och farfar lite innan. ska bli kul att träffa dom nu för det var ett tag sen. Och sen ska Elin med mej hem och sova här tills sönda tror jag. Det är studiedag på fredag så. (yessss) Det kommer bli så sjukt kul. ♥ Men nu ska jag gå och sova! Go natt alla sötnosar där ute. Pusshej! ♥

OMB.. ÄLSKAR DEN!! Kan inte sluta lyssna på den. Moa du är grym!! ♥

Kommentarer
Postat av: FruKnepig [en klick humor]

Hej där goding!

Tänkte tipsa om en tävling i min blogg där du kan vinna en snygg klocka av värde 699:- skulle vara jätte roligt om du ville vara med :) tack på förhand!

http://fruknepig.blogg.se/2012/january/vinn-detta-lackra-uret.html#comment

2012-01-26 @ 17:26:33
URL: http://fruknepig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0