Kanske är jag dum som tror att jag duger för dej men ärlighet varar längst, du är det finaste som hänt mej!<3

Halluuuuu.. Har inte bloggat alls mycket nu... men ja pallar inte.. haha. men idag ha vatt kuliiigt. Jag började dagen med att stääädaaaa!! :/ och sen vis tre typ så kom eliiiinnnn!! :D Hooon ska stanna här till imoon! :D kuuuliiiigt! vi ska titta på tre filmer och ha kuligt. innan spelade vi band hero.. eller jag typ.. för vi skulle spelat så jag spelade trummor o elin spelade gitarr men det funkade inte o edvin värgade att hjälpa oss.. -.- så vi som egentligen är jag fick sjunga ist. vi (jag) sjöng några låtar typ. elin vägrade o sjunga så de va bara jag! ;) Men nu ska jag dra! Pussheej!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0