Filmkväll! ♥

♥ Hej alla fina läsare. Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera men ska bli bättre på det. Har ju inte bloggat något på en hel vecka nu och det har hänt lite saker. Inte så mycket men ja, lite gran. I måndags var det ju skola igen och äntligen skulle världens bästa Selma Netzell (http://sellmaanetzell.blogg.se/) komma tillbaka igen. Hon hade ju varit borta i fjällen i en vecka + lovet. Hon fyllde 14 år oxå. Haha jag hann inte dra och köpa någon present till henne så hon har inte fått den än. Men vi bytte julklappar och jag fick några fina örhängen av henne. :) Sen i tisdags var det skola som vanligt... det hände inget speciellt. I onsdags stannade jag hemma. Jag hade ont i magen och ont i huvudet och hade knappt sovit på hela natten så jag var skit trött. Och sen stannade jag hemma på torsdagen med. På dagarna låg jag o sov och sen när jag vaknade kollade jag på film och tv typ. Sen skulle jag ju laga mat. Då skulle jag flytta stekpannan från spisen till bordet och när jag började gå mot bordet kännde jag hur jag höll på att tappa stekpannan och då var jag så dum så att jag satte min andra hand under stekpannan. Så jag brände mej på handleden och en bit på handflatan. Fy, jag hatar reflexer. Så det gjorde sjukt ont. Jag kunde inte använda handen på hela kvällen sen. Så jag stannade hemma på fredagen med. Idag vaknade jag typ vid två tiden. Sen var det dags för min veckostädning. Inte kul alls men vad gör man inte för pengarna?! Så jag började städa och sen när det äntligen var klart gick jag upp och satte mej vod datan. Sen typ har jag inte gjort så mycket mer idag. Men nu ikväll blir det en stor film tittar kväll! :) eller nja.. kanske inte.. har kollat på en film på tv. Kommer inte ihåg vad den hette men den gick på fyran. Och snart ska jag titta på Ramona and Beezus Med Selena Gomez i en av huvudrollerna. Och efter den ska jag titta på New year´s eve med bland annat Zac Efron, Aston Kutcher med flera. Och efter den avslutar jag kvällen/natten med Monte Carlo med Selena Gomez i huvudrollen. En kanon kväll/natt helt enkelt. Men nu måste jag dra och börja titta på filmerna. Annars kommer jag inte va klar föns typ 8 på morgonen. Haha vet inte ens om jag kommer orka titta på alla. Annars får jag titta imorgon med!! :) Men det var allt för mej just nu. Och förlåt för ett långt inlägg! Pusshej! ♥
Ramona and Beezus♥
New year´s eve♥
Monte Carlo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0