GRAND SAMARKAND! ♥

♥ Hejsan. Idag har varit en ganska bra dag typ i skolan! :D eller nja.. inte i skolan kanske men efter skolan. I skolan denna veckan har vi nån vänskapsvecka så man måste va snäll mot alla o bära nåt himla fult hjärta i flistyg på tröjan hela veckan. -.- Så störande typ. Men det braiga är att skolan inte e helt vanlig. :D Men inte så mycke hände idag. Men efter skolan så drog jag med bussen till farmor och farfar! :D Sen vid typ halv fem drog jag till tågstationen och så åkte jag med tåget till växjö och där väntade mammi på mig. :) Vi gick och åt och sen drog vi först till siba, jag har ett presentkort där med 500 kr. Köpte ett mobilskal, hörlurar och skärmskydd till mobilen. Sen drog vi till GRAND SAMARKAND! :D Köpte typ ganska mycket typ! :P Har inte orkat/hunnit fixa en bild på allt... men lite av det jag köpte va typ: tre linnen (två svarta o ett vitt), ett par byxor, en topp, en annan tröja typ, BH, örhängen, dubbelring, ludd strumpor, sweet rose (perfym), sminkborste och TYP 20 PAKET TUGGUMI! :D var extra Pris typ!! xD Och present till underbaraste selma som fyllt år. Lite efter men skit samma. xD Men nu ska jag dra och sova. Go natt. Pusshej! ♥
ÄLSKAR!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0