All about us♥

♥ Hejsan! :) Idag har det inte hänt så mycket, var hemma idag igen :/ typ för att jag somnade typ en timme eller nåt innan ja skulle upp till skolan så orkade verkligen inte. Så jag gick o la mig igen och vaknade typ vid två tiden. sen gick jag upp och duschade och sånt bajs och sen så typ gick jag till uv. för då var ja ju piggare. Vi övade till invigningen som är om några veckor. Vi sjöng några sånger och sen så övade vi på ett drama vi ska ha. Kommer typ inte ihåg vad det handlade om. Just nu sitter ja typ as trött och lyssnar på All about us. En sjukt bra sång. Funderar lite på att göra en cover på den! ;) Men annars ska jag snart sova, ska till skolan imon även om jag inte vill det alls.. Har varit borta ganska mycket nu typ.. :P nu har jag varit borta två veckor i rad men ena veckan hade vi ju lov. men har varit borta massa dar innan med. Men ska sova nu, ska upp typ tidigt och platta håret imorgon och sen skola... :( Skolan borde va frivillig asso.. eller så vill jag ha en privatlärare som kommer hem till en, mycket bättre. Tror jag skulle lära mig mer då men men.. Men skriver mer imon, pusshej! ♥
All About Us!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0