Jag kommer aldrig nånsin låta dig gå och jag går ingen stans. Jag lovar!♥

♥ Hej. Jag ville bara att alla skulle veta att jag är vän med världens underbaraste människa. Hon är den som får mig att orka med varje dag, den som får mig orka med livet när det är jobbigt. Den som får mig vilja klättra upp när jag ramlar ner. Hon är den som lyser upp min dag. Utan henne skulle jag aldrig klara mig. Utan henne är jag ingen. Hon betyder så jävla mycket för mig. Hon är den enda som förstår. hon är en sån sjukt bra vän som man tror bara finns i drömmarna. Jag är så glad att just jag fick den vännen. Jag kommer alltid finnas för dig och stötta dig. Dag som natt, sommar som vinter, nu och föralltid! Jag älskar dig Antonia Bloch!♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0