En bra dag helt enkelt! :)

Hejsaaannn! :)
Idag har det varit en kanon dag! Mamma kom in o väckte mig vid typ tie. sen lite senare åkte vi in till växjö. När vi kom dit gick vi till siba för mina hörlurar ja köpte där för ett tag sen hade pajjat nåt o då bytte vi dom. sen kollade vi på nya skor till mig. Fick ett par lila Duffy skor typ. Sen gick vi in på Grand Samarkand o fikade o sen shoppade lite. Köpte ett par byxor på kappahl, linne på Gina Tricot, kofta på lindex. Sen gick vi till stan och då gick vi in på indiska och där köpte jag ett par solglasögon. Sen gick vi och åt mat. Åt kinamat på typ hongkong tror ja det hette. Jag tog typ kött på spett i jordnötssås och ris till o mamma tog nåt annat, vet inte vad det hette. Sen åt vi efterrätt, friterad banan med glass. AS gott. första gången ja smakade det och det var nog bland den godaste efterrätt ja ätit. :) Sen gick vi på bio. Vi kollade på Hunger Games. ååååhh... den är så sjukt braaaa!! En av dom bästa filmer jag sett. längtar tills nästa kommer ut! :) Sen handlade vi lite och åkte hem. Imorgon ska jag, wendy och linnea lana hemma hos linnea. :) det blir kuligt! Först ska vi va där och sen på kvällen ska vi till hembygdsparken och va där lite och sen hem igen o lana! :) Skriver nog kanske då. Men nu ska jag sova för jag är as trött o måste ju orka va uppe imon. Pusshej!♥
Älskar dig mamma. Tack för en kanon dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0