Sjuuuuukt inlägg..... :)

Hahahah fattar ni... :) Sjukt inlägg, ja e sjuuk! Hahah! :P
Jaja, Heej alla blogglääääsare... Nu hade jag tänkt göra ett liiitet inlägg om hur mina sjuuka dagar har varit.....
Hopp det började väll egentligen i lördags då jag märkte att jag hostade masssaaaaa! Sen va det inget med det och på söndagen blev det lite värre men inte så farligt. Men sen igår så vaknade jag med nästan 40 graders feber och illamående och ont i hyvvet och massa sånt bajsigt. Sen fortsatte det så hela dan när jag låg framför tv HELA dan. Orkar inte skriva vad som hände exakt. Ah men idag så vaknade jag med 38 graders feber ungefär och så hostan och allt det där.... Idag har jag, Hostat, sovit, ätit liiiite, titta på tv, ska titta på fiilma och massa sånna laaaama saker. Kom typ nyss ut från duschen och guuud vad skööönt det vaaaa! Vet inte vf men idag va det extra sköönt.... :) Men ja...
Nu ska jag dra och ta febern...... O jag hade....... trummvirvel................  i höger öra hade jag..... 38,1 och i vänster öra hade jag....... 38,......0!  Jippi febern är inte öveeeer! Eller inte... skiiit med... :( <3 Jag vil bli friiiiiiiiiiiiiiiisk!!! <333
Men nu ska jag dra....... hare gött! kanske bloggar imon igen!
tjaooooo... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0