oooo nanana.... :)

Tjoooooo.... :)
Sitter hemma och e "typ" sjuuk!? :(
Vaknade med jätte hosta och ont i hyvvet och illamående..... usch... :(efter... :( Sen blev la hostan lite bättre men fortfarande hostig och nu börjar hyvve värken komma tillbax lite men får se om jag behöver ta en alvedom till eller inte efter maten.....
Nu sitter jag uppe på mitt rum under täcket och fryser om händerna, hostar, bloggar, facebookar och självklart den viktigaste delen...... drogar Justin Bieber! :):):):):):):) eller.... :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Lyssnar på hans nyyya låt......    http://www.youtube.com/watch?v=AeEGJc1DU_4 Om man lyssnar och läser samtidigt så märker man nog att överskriften på detta inlägget kommer från låten... :)
oooo nanana.... :)
Men nu orkar jag inte skriva meeeer..... host host..... Fyyyy vill bara att det ska sluutaaaaaa.... :(
Men vi får hoppas att jag blir bättre snart och kan gå t skolan imon.... :)
Tjaoooooooo!!!!! :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0