I´m like Baby Baby Baby oh.......

Heeej alla!
Sorry för dålig uppdatering..... Har inte orkat! :P
Nu har jag inte direkt tänkt att göra typ ett as lång inlägg nu för er som trodde det. Hade bara tänkt att skriva lite.. :)
Hade bara tänkt att seja.... I´m like Baby Baby Baby oh please come home to meeee!!! SNälla Justin Drew Bieber! Kom hiiiit! Sverige behöver dig! Vi älskar dig!  Sverige klarar sig inte utan dig..... SNÄLLAAAAA! KOM HIIIIIIIIIT! Jag bara MÅÅÅÅSTE träffa dig SNART!!! <333333333333333333 Vet inte vad jag ska ta mig till ibland... Bra längtar och längtar tills du en dag kommer till sverige och jag får chans att träffa dig. Visst, inte för att jag tror att du typ bara kommer att synas typ på gatan i värnamo men liksom man kan juh typ träffa dig och ta kort och det innan konserter och det. Asso guuud döööör bara jag tänker på det.... Hur ska allla dina as många svenska fans överleva om du inte kommer snart! Du är liksom som vårat hjärta, om du inte kommer slutar hjärtat att slå. Okej kanske inte på det viset men alla beliebers förstår vad jag menar! Liksom du bara MÅÅÅÅSTE komma, annars kanske sveriges beliebers kommer till dig och det blir väääldigt komplicerat. Asso ni som läser detta nu, tänker säkert, asso vafö skriver hon allt detta som att Justin läser det??! loksom han ser juh ändå inte det.... Men jag skriver allt detta för att det känns så bra att kuna skriva ner alla sina kännslor så att dom liksom försvinner eller vad man ska seja. Visst alla domma "Justin kännslorna" kommer ALDRIG försvinna eftersom det är Justin... Men det är ändå skönt att kunna skriva det! Och nu sejer jag det igen, JUSTIN DREW BIEBER JAG ÄLSKAR DIG!!! <3<3<3<3<3333333333333333333<3<3<33<3<3<3333<3<3<3
Kommer ALDRIG sluta älska dig Justin! Du finns i mitt hjärta och kommer ALLTID finnas där! Jag älskar dig! Och nu, tänker alla, asso hur f*n kan hon älska någon hon inte känner och aldrig ens har träffat och nu är vi där igen typ... Hur F*N KAN MAN HATA NÅGON SÅ JÄ**A MYCKET SOM NI GÖR OM NI INTE KÄNNER HONNOM??!!!
Får ryyyyyck!!! Kan någon förklara varför han förtjänar så mycket hat??! Ne det kan ni inte eftersom han inte gör det... vad har han gjort mot er som gör att ni kan hata han så jävla mycket som ni gör?! Ni kan bara dra åt helvete rent ut sagt... Bara för ma är känd betyder det inte att man inte har några kännslor!!! Han har själv sagt att det ibland är svårt att hålla tårarna inne. och iblend klarar han inte det. Det finns måånga videos på konserter där han bryter ihop! Är det okej att göra såhär mot han tycker ni?! Är det okej att göra såhär mot någon tycker ni?! Asso ni som gör detta, bara skaffa er ett liv! Vad har ni för problem?! Vad är det som gör att ni mår så dåligt?! För så är det alltid, dom som själva mår dåligt trycker ner andra för att känna sig bättre. Och om ni dessutom gör det mot någon ni inte känner och på internet så måste ni ha ett riktigt skit liv. Ni är dom fegaste i hela fucking världen. Skulle ni våga seja allt det där om han stog mitt emot dig när du sa det?! Ne, jag trodde väll det. Därför är ni så jävla feeega...... Ja, jag sa att jag inte hade tänkt att göra ett långt inlägg idag men jag blev så jävla förbannad på alla.... Hur jävla bra skulle det kännas om ni fick allt det hatet?! Hur jävla kuul skulle det va om hela världen hatade dig så jävla mycket och gav er allt det hatet?! Ni skulle må jävligt piss dåligt! Så, tänk efter innan ni sejer ngt nästa gång. Hur skulle det kännas om någon skrev det till mig? Inte så bra va?! Så bara lägg ner. Sluta kalla honom bög, ful, cp, Justin Bäver och all den skiten. Bara sluta. Jag sejer det igen, Bara för man är känd betyder det inte att man inte har några kännslor! Nu orkar jag inte skriva mer. Men alla haters, jag är INTE klar än!
Tjao! :)
My hero, my angel, my love, my EVERYTHING! I love you Bieber! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0