Halloj på dojj i skoaffären sa säljaren till skon! :P

Hahahah hej sitter och har tråkigt i datasalen i skolan eftersom vi skulle ha syslöjd men hon va sjuk så vi fick ha data ist! :D Nu sitter jag och fixar med vad jag ska brodera för ngt (något) och det ska typ stå MY HERO (min hjälte) med stora bokstäver sen under det ska det stå justin biebers autograf! Hahahah vad annars! Vi får se om jag skriver ikväl! Det beror på om jag orkar elr (eller) inte! Men men! Tror jag ska hämta mina hörlurar så jag kan lyssna på musik under tiden! Det börjar bli lite tråkigt nu! Hahahah okej  men ska dra nu! Hej då!
Puss o kram /Emmy!
Tjao! :P <3

 Hahahah hade väldigt kuul med selma när vi sov över! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0