Tjjooheeej! :D <3

Jahopp! hade tänkt blogga lite nu ja! :)

Jag hitade en länk som gjorde det sååå mycket bättrre. http://www.expressen.se/noje/extra/1.2612718/justin-bieber-anklagelserna-ar-inte-sanna Den handlar om att Justin var med i en interjuv /stavning) och så frågar dom ju då om detta med att en tjej påstår att han är pappan till hennes 3 mådades gammla son. Och hann Nekar till ALLT. Det gjorde min dag bättre! :)


En annan sak.

Jag tittade runt lite på youtube och hittade en "program" eller vad man ska säga. Det heter,

Daniels Show!! :D

Och det är ni vet Daniel Norberg som var med i idol. Han har gjort det och jag tycker det är så gryyymt kuul. Det är så braa! :D Det finns fem stycken och här är länken så ni kan titta på dom! Haha, http://www.youtube.com/user/norbergnorberg#p/u Det är länken till hans kanal på youtube där ni kan se alla dessa roliga saker. haha! Ni kan se från 1 till 5 och lite annat smått och gott. Nehe. Om man då ska ta och städa upp lite i sitt rum. Det kan ju behövas. haha! Japp. Nu måste jag sticka. Hare gött alla! Heeejdååååå! :) <3

Puuuss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0