it's great to be in love but sometimes it hurts.. <3

Heeej alla! Nu hade jag bara tänkt göra ett litet inlägg här då!
Idag har det varit en sjuuukt jobbig dag, har varit jätte trött efter att haft en ganska jobbig natt som börjar med att man vaknar typ 1 och tror att det är skola o sen måst man somna om igen sen vid fem kommer katten o krafsar på dörren och mjauar som tuuusaaaan! Sen har man tråkiga ämnen i skolan o vill bara hemm o sova. haha! Men nu ska jag gå och lägga mej. Har gjort massa småflätor i hela håret som jag ska sova i och sen tar jag ut dom imorgon. Hoppas det inte ser för cp ut. Men nu måste jag dra. Puuuuuuussssss o kraaaaammm!!


Tycker denna bilden på mej och min älskling selma är vääldigt fin asso! :P Puss på dig bästaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0