Hej igen! <3

Jag satt och försökte rita av min lilla älskling och såhär blev det:


Men men...jag får väll öva mig!
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Hahahaha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Tihihi....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- hihihihihi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- den var bra.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- trodde ni vekligen på den?......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Jag har verkligen inte gjort den bilden..........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Jag gjorde den på picnik.com.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Det var kuuuuuul! <3

Hej då!
Love and Peace /Emmy! ♥


Kommentarer
Postat av: Michaela

hahaha trodde inte ens på det!

HAHAHAHA emy.. inget liv säger jag.. inget liv ALLS

2011-06-04 @ 22:36:55
URL: http://michaelaherreraandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

EMMY*

2011-06-04 @ 22:37:04
Postat av: Anonym

EMMY*

2011-06-04 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0