24 maj! <3

Hejhej!
Idag började dagen med en duch och frukost. Sen hade vi träslöjd och idag blev jag klar med mammas morsdag present. Det är ett hjärta av trä i ett halsband. Sen hade vi tråkig spanska oxh efter det svenska och sen bild. Efter bilden hade vi mat och sen hade vi matte och sista lektionen hade vi so. När jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund och sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på min farfar som ligger där. Imorgon ska han till Jönköping och operera sig och han får komma hem på lördag! :):):)
Sen åkte vi och handlade. När vi kom hem gjorde jag i ordning lunch och fika tills imorgon för vi har miljödag och vi ska till store mosse och då skulle man ha med sig det. Jag har med mig Baguett med pålägg i och till fikat har jag gifflar och ballerinor. Asso jag ser inte fram emot dan imon för jag har varit där så många gånger nu så man liksom tröttnar lite. Men men......
Nu ska jag gå och lägga mig.
God natt!
Love and Peace/din Emmy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0