2 maj!

Hej hej!

Idag började jag dagen med att stiga upp ur sängen med många om och men och sen gick jag ner och åt en god frukost. Sen efter det gick jag upp och tog på mig mina kläder. Idag hade jag ett par jeans en ljusgrön tröja med en ljusorange kofta. Sen gick jag och sminkade mig och flätade håret. Sen gick jag till skolan och första lektionen hade vi matte och idag jobbade vi bara i våra böcker. Tråkigt! Efter matten hade vi so och idag började vi på en uppgift som handlar om att vi är i sydamerika och ska besöka olika ställen och så låtsas vi att vi skriver brev hem till mamma och berättar vad vi gör. Det är ganska kul. Sen hade vi no och idag började vi på en grej som vi kallar för typ ett spel där man ska para ihop grejer och om det är rätt lyser en lampa. Lite svårt att förklara!
Sen efter non var det mat och idag var det as-äckligt! Det var gamalt kött sen i fredags och ris som dom hade hält i typ 3 lite med salt. :( Inte så kul för jag var ganska hungrig. Efter maten hade vi no igen och vi fortsatte med det där spelet eller vad man ska kalla det. Efter vår no lektion hade vi bild och idag satt jag vid datorn hela tiden och sen slutade vi. När jag kom hem gick jag till dagis och frågade om jag fick praoa där den 13 och det gick bra. Sen cyklade en kompis hem till mig och vi va och hade jättekul! Sen gick vi till UV och idag typ högg vi ved och sånt och grillade korv över elden (som jag tände på). Sen när jag kom hem efter UV satte jag mig under tre filtar och frös och tittade på tv och vid nio tittade mamma på CSI och gissa vem som var med.....Justin Drew Bieber!!!!! Jag blev helt till mig och kutade upp till mitt rum för att inte bli störd av att mamma pratade i telefon. Nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och gråter för i slutet sköt dom han. :(:(:(:(:( Jag skrek neeeeeeeej och sen började jag strörtböla. Jag blev så ledsen så jag kan knapt skriva. Jag vet att det bara var på låtsas men än då. Man såg bara hur han föll ihop i en hög med typ tio skott i bröstet. :( Fan vad sur jag är på dom....tänkte dom inte på alla justin drew bieber fans som tittade på det eller? åååååååh!!!
Men nu ska jag gå och lägga mig och sova.
God natt!
Love and Peace /Emmy! <3


Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

fin blogg.. kolla gärna min :D <3

2011-05-03 @ 20:15:51
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0