16 maj!

Tja Emmy här!
Åååååå vilken dålig dag!!! Idag var det ju skola igen och det var så himmla tråkigt så jag blir galen.Galen säger jag. Galen! Jag har vekligen tröttnat på skolan nu för min skola är så tråkig. Men om tre år när jag börjar på gymnasiet så blir det nog roligare för då har man ju ändå valt vad man vill plugga till så. Men i alla fall. Idag började jag dagen med en dusch och frukost och sen skolan. Första lektionen hade vi matte och det gick inte så bra idag. Jag var så himmla trött så jag blev jätte fnittrig och skrattade åt ALLT! Vad man än sa fick mig att skratta. Så idag blev det inte så mycket gjort. Hahaha! Efter matten hade vi SO och vi håller ju på med en uppgift och sydamerika och jag har redan gjort klart den så jag satt och jobbade på http://www.pizap.com/ och gjorde lite fejkbilder till uppgiften. Sen hade vi NO och vi gör ju det där spelet och jag blev klar idag. Efter NO hade vi mat och sen NO igen och efter det hade vi e-val (elevens val) och jag har bild och jag håller på med en teckning med justin drew bieber på. Hehe! :) När jag kom hem städade jag mitt rum och sen lagade jag mat. Idag blev det så enkelt som varma mackor. Efter maten gick ja till UV och idag tittade vi på skapelsen. Ganska kul. När jag kom hem gick jag och satte mig vid gitarren och sen satte jag mig vid datorn och lamade mig. Nu sitter jag och tittar på Big Brother och snart ska jag sova. Jag ser fram emot morgondagen för då är det STUDIEDAG!!!! :):):):):):):):):):)
God natt!
Love and Peace /din Emmy! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0