15 maj! <33

Hejsan!
Idag ha det varit en lika tråkig dag som igår. Det har inte hänt ett skit och det har varit regnit och tråkigt väder. Idag har jag suttit vid datorn hela dan fast igentligen skulle jag "sommarjobba" (städa i huset) men det orkade jag inte. Men efter maten som jag lagade fick jag göra det iallafall. Nu är jag svettig och ska ta en dusch. Sen blir det tv och vid 10 blir det sängen för imorgon är det ju skola igen. TRÅKIGT!!! Jag orkar inte gå i skolan längre. Det är så himla tråkigt i skolan så det är inte sant. Men men. Man får väl stå ut ett tag till. 6 år går väll ganska fort eller?
God natt, sov så gott så skriver jag nog mer imorgon.
Hej då!
Love and Peace /eran Emmy! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0