14 maj!

Tjenare mitt benare!
Idag har det varit en piss dag! Det har varit en dålig och tråkig dag. Jag har haft ont i huvudet hela dan och inte mått så bra. Jag var jättetrött idag eftersom det blev ganska sent igår kväll för jag tittade på en konsert med lady gaga på tv och den var grym! :)
Nu sitter jag och tittar på eurovision song contest finalen och självklart hejar man på Sverige men jag hejar med på Irland. Jedward med lipstik är såååå bra. Det är nästan så att den är bättre än Eric Saades låt Popular! Jag tycker att Eric ska vinna men om han inte gör det tycker jag att jedward ska vinna! Men nu ska jag titta klart. God natt!
Love and Peace /eran Emmy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0