10 maj!

Hejsan!
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men det har strulat lite med det.
Idag började jag dagen med skolan och första lektionen hade vi träslöjd och jag håller på med en present till mamma. Hon ska få den på morsdag! :) Sen hade vi spanska! Laaaaamt! Efter det hade vi svenska och sen bild. På bilden håller jag på med en Justin Bieber grej och det blir fiiiiiint! :) Sen var det mat och det var såååå gott! Det var en gästkock idag som lagade maten och han gjorde en wook och det var skit-gott! Första gången man blev helt mätt i skolan! Sen hade vi matte och vi jobbade på som vanligt. Jag han att göra hela 3 sidor!!! Sen sista lektionen hade vi so och det är ganska kuligt! Sen när jag kom hem gjorde jag iordning min lunch till imorgon för imorgon ska vi först till "Bajsfabriken" och efter det ska vi till vandalorum och senare ska vi till apladalen. Så vi skulle ha fika och lunch med oss eftersom vi ska vara där hela dagen. Nehe nu måste jag sova för imorgon blir det upp tidigt och duscha och sen blir det skola!
Gos natt sov så gott så ses vi imorgon. (På bloggen)
Love and Peace /eran Emmy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0