Tjaba tjena hallå!! <3 1 Juni! <33

Hejsan.
Har inte bloggat nu på´ett tag för det har varit så jobbigt i skolan så när man kommer hem blir det typ tv och sängen. :( Man typ går ju och lägger sig vid halv 9 för man är så himla trött!!!
Men men...
Idag har jag varit i skolan som vanligt och idag hade vi livskunskap,gympa,matte,teknik,mat (lasagne),spanska och engelska. E ganska trist dag i skolan....
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och lamade mig en massa och vid halv 7 var det TJEJKVÄLL!!! :)
Ikväll var det grillkväll och vi var hemma hos en av ledarna och dom har nyss byggt det huset så det är typ helt nytt och det var as-as-as-as-fint!!! Seriöst.. Vill ha det huset. När vi kom dit gick vi runt och tittade runt i det fina huset och sen hade vi en lek där man var två och två. I lekparken låg det lappar med siffrorna 1-75 och det var ju dom so m kom till 75 först som vann. Såhär gick leken till: Varje lag fick en tärning och så ska man slå och om vi sejer att det blev 5 så ska man gå till lapp nr.5 och när man kommer dit kanske man ska göra något uppdrag och när man klarat det ska man slå igen. Om man då får en 6 så plussar man 5 och 6 och det blir ju 9 och då ska man gå till 9. När man kommer dit gör man samma sak. slår tärningen,plussar och går till nästa. tills man kommer till 75 och vinner.
Sen gick vi hem till emma (ledaren) igen och hon grillade korv medans vi satt och pratade. Sen åt vi och sen satte vi oss i soffan och bad och lite så och sen körde vi maffian. Det är en lek som jag inte orkar berätta om nu men jag lovar att jag ska skriva det i ett inlägg nån gång i veckan.
När jag kom hem tittade jag lite på tv och sen gick jag upp till mitt rum och satte mig vid datorn.
Nu sitter jag här och lyssnar på justin bieber som vanligt och bloggar lite. Nu har vi ju ett minilov och slipper skolan till tisdag!! ;););)
Nu ska jag nog gå och lägga mig. God natt alla som läser.
Ps. Längtar ihjäl till lördag! <33
Love and Peace /Emmy! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0