23 juni!

Hej!
Asso förlåt att jag inte har bloggat nu på ett tag men jag har inte haft tid!
Men jag ska försöka bättra mig!
Om ni vill veta mer vd jag gör kan ni ju kolla min facebook! :D
Idag vaknade jag ganska sent. Jag vaknade vid typ halv 2! Hihihi! Sen efter frukost gick jag och städade och typ det har jag gjort idag! Lyssnar på musik och självklart ba det Justin Bieber! :D:D:D:D Gud vad jag älskar han!!!
Iblan känns det nästan som jag inte kan leva utan hans musik och han överhyvudtaget i en dag!
På tisdag är det äntligen läger! Asso jag har längtat till det i flera månader nu och tänk att nu är det bara 5 dagar kvar!!!
Asso vi ska vara där till den 3 juli och det är 6 dagar! Hur --- ska ja överleva utan justin bieber i 6 dagar när jag knapt klarar det i en dag!? Men jag får väll nöjja mig med en bild! :(
Men asso gud vad kuuuul det ska bli! Asso man tror inte att det låter så kul att sova i tält, laga mat över öppen eld o inte ha nån el. Lägerbål och massa saker! Men tro mig det är det bästa man gör på hela sommaren!!! Jag tror inte att det finns nåt roligare på hela lovet!! :D
Gud vad jag längtar nu!
Sen när jag kommer hem eller den 8 juli ska jag stiga upp vid typ fem så ska jag och mamma åka till ullared! :D
Föruton JB är shopping en av dom bästa sakerna man kan göra!
Men nu ska jag inte tråka ut er mer!
Gog natt! :D
Love and Peace /Sjuka Emmy! (jag e verkligen sjuk. Jag har Bieber-fever! :D)








Kommentarer
Postat av: Linn

håller verkligen med dig :)

2011-06-27 @ 00:51:10
URL: http://linnnh.blogg.se/
Postat av: Michaela

va med o tävla på min blogg!

det är en fototävling som startade idag och avslutas på torsdag.

vem vet, du kanske vinner!

2011-07-05 @ 18:33:59
URL: http://michaelaherreraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0