If you don´t love me, why do you raise my hopes...? <3

Halluuu!!
Just nu sitter man och bara väntar och väntar på att klockan ska bli fem. Då drara jag och mamma och käkar och sen drar vi och tittar på BIO! Jag som bjuder mamma faktiskt. Vi ska se Breaking Dawn Part 1! :D Ska bli så sjukt kul! Har velat se den i evigheter nu känns det som, haha! Har suttit meed mamma på jobbet i ngns kontor sen tolv idag, hade med mej en tidning och ett broderi som jag håller på med i skolan på syslöjden som är enormt därför tog ja med det, men har gjort klart allt ja kan och läst ut tidningen så nu börjar bli lite mycke uttråkad. Kan inte hitta på ngt att göra typ. Allt jag gör är att lyssna på musik och facebook. Spekar lite spel på mobilen, väntar på att klockan ska bli fem så vi kan sticka. haha. Men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0