i love you but i hate what you did...

Haaaaluuu!! :) Asso jag lovade ju att jag skulle skriva ikväll, typ! haha! men det blir et kooooooort inlägg. haha! som jag har sagt väldigt länge nu så har jag inget liv. Men iaf. Idag ha ja vatt i skolan, sen när jag kom hem typ, bakade jag pepparkakor och sen så skypade jag med vilma! haha! vi lamade sönder, och sen lagade jag mat, lax med potatismos o ngn sås typ. Sen efter maten typ så skypade jag och vilma igen till typ 8 kanske??!!!!?!???!! ne jag vet inte men typ nåt sånt. men sen ba loggade hon ut och då ringde jag Nowalie på skype och vi snackade till typ nu. sen har jag typ haft inget liv ohc satt upp en del bilder på jb på väggarna. satte upp typ kanske mellan 10 o 30 kanske?!! ah ja vet inte. men liksom, jag har typ en hel skokartong full med bilder som ja ska sätta upp och sen så har jag massa bilder jag inte ens har klippt ut ur tidningarna än! haha! no life. men nu måste jag dra och sova, är sjukt trött och imorgon är det FREDAG!! :D sista dan i skolan denna veckan!! :D gött. tänker sova sönder på lördag asso. asso jag måste ju sova så jag blir riktigt pigg på måndag!! eller??!! :P haha! men godnatt. puss och hej! <3
Asso den blev helt mini nu för att annars skulle man inte se hela, men här alla som inte kan se min header är den. en pooolare gjorde den t mej och love it. thank you!! <3 haha! men pusshej!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0