Du lämnade mej med ett stort ansvar. Skulle det vara mitt fel att du gick. Allt som du lovat mej är det ens kvar...♥

♥ TjoTjo! :)
Igår kom Moa hit! :) Hon va här o hälsade på typ så va hade kuligt uppe på mitt rum. :D vi hade massa girlfights och slogs och gapskrattade. Moa failade massa gånger. hahaha! En gång på kvällen/natten så åt vi macka med skinka så stog hon och typ dansade med mackan och så tappade hon balansen och så åkte skinkan av och så fastnade den på en påse! hahahaha! det va kul. jag satt och skrattade så jag nästan kissade ner mej. Sen sov hon hos oss inatt. vi var tvungna att sova i samma säng och så tog hon upp HELA sängen. Så jag fick ligga och sova med halva kroppen utanför sängen! -.- INTE kul! Sen när vi vaknade låg vi o snackade lite o sen så gick vi ner o åt. Sen gick vi upp igen och nu sitter vi här med data. :) Nice. Diggar musik som fasen och lamar. Snart tror jag att vi ska käka mat. Jag är så sjukt trött så det blir en tidig kväll ikväll. skulle kunna somna nu! ;) Men nu har jag inte mycket mer att säga. Ska snart typ sova! ;) Men pusshej! ♥
Hahaha, failad bild! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0