Derian Salazar! :)

Jahopp! Nu blir det att skriva om Derian igen efter som jag la ut på facebook " Den sötaste killen som gillar ska jag skriva om på min blogg! :)" och då va han den ända killen som gillade. Haha! Då va ja ju tvungen!
Derian, du är nån killle som jag lärde känna via skolan. Vi brukade typ sitta på rasterna inne i evalenas väntrum med typ massa folk. Vi har la inga minnen ihop precis... men vi ha la snackat ibland och smsat lite men inte så mycket. Vet la inte vad man ska skriva om dej.., du är la ganska rolig ibland o kan la va sjyst ibland med.. du älskar typ fotboll?! Typ ja! Ehh... vet typ inget ja ska skriva om dej så... pusshej! :)
Nån bild på dej jag tog från din facebook. Haha! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

emmmy <3 deriiiian

2011-12-28 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0