Bara för jag älskar dej! <3

Tjooheeej! Idag har jag gjort en del saker ja. Steg upp typ 8 och gick in i duschen. Vid typ halv tie kanske så åkte jag och mamma in till växjö. Mamma skulle jobba och jag ville följa med för jag ville shoppa. Så när vi kom till mammas jobb så fick jag sitta i ett annat kontor och sitta ivd datan, typ det gjorde jag till kanske 1 halv 2 och då givk jag och mamma ut i regnet och så gick vi till Gina Tricot och där köpte jag en klänning och en tröjja och ett par skor (som mamma köpte till mej) som det kommer bilder på sen. Sen drog vi och hämtade käk och gick tillbaka till hennes jobb och åt. Efter vi ätit jobbade mamma igen och jag satt vid datan igen. Vid typ halv fem åkte vi hem och jag va så trött och satt o sov i bilen. haha! när vi kom hem provade jag alla mina saker och sen bakade jag och mamma pepparkaksdeg. Sen efter det så typ satte jag på tvn o datan och lamade mej. Nu har jag inget mer att säga tror jag inte så Puss och hej! <3


Ingen bra bild alls men om ni vill se den titta på denna länken http://www.ginatricot.com/cse/product-view.ep?pID=135964#product_135962
Gina Tricot - 199 kr.


Inte heller en bra bild men skit samma.
Gina Tricot - 99 kr


Här är en lite sådär bild på skorna.
din sko - 499 kr

Det va allt frå mej, och förlåt för usla bilder. haha!
Tack för en kuuulig dag mamma! puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0