är det du som är galen eller världen som e sjuk, det är jag som e galen inte världen som är sjuk! <3

tjeeenareee! jahopp, nu vet man inte vad man ska skriva! NO LIFE! Just nu sitter man och skypar! haha! NO LIFE! det är jag det. vad har man gjort idag då? Njeee inte så mycke! lamat sej, slutade tio över ett men hade ingen som kunde hämta mej så va kvar i skolan och lamade ännu mer. juuuuste, va och simmade 500 meter med klassen idag. LAAAAMMMTTTT!! haha! jaooooppp! Sen typ efter skolan kom man hem och lamade sej ännu mer, sen blev det att man stack till UV!! :D det va kuul, vi typ lekte och sen åt vi lite och sen kom TOMTEN!! ha, jag fick en julklapp. Pringels!! (stavning) haha! bäst jag äääärr!! :D Sen efter det när man kokm hem så satt man typ och snackade i tele med en!! sheeet va kul vi hade, erkänn! haha! NO LIFE!! :D Nu ska jag typ dra och sova, har magkniiip, :( men godnatt! Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0