ångrar att jag kämpde, ångrar allt jag gav för i slutet av sagan var det jag som stod ensam kvar...♥

♥ Tjotjo! :)
Nu är det så att det är ju lov och jag skriver typ inget på bloggen för det händer liksom inte så mycket. Men tänkte skrive lite idag iallafall. nu i veckan har det inte hänt alls mycket typ. i måndags kom moa och hon stannade här till igår. Jag, mamma och moa åkte till växjö och sen efter det åkte vi och lämnade av moa innan vi åkte hem. Idag har jag inte gjort så mycket, typ suttit vid datan och sovit. vaknade typ vid tre. Det är det bästa med lovet,  man kan sov hur länge som helst typ. mohaha! ;) Men jag ska städa nu. :( INTE kul, men mamma kommer bli as arg på mej om jag inte gör det så.. Nu har jag inget mer att skriva och jag måste dr och städa nu! Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0