My little angel sent from above..♥

Haallå!♥ Det var ett tag sen jag skrev så mycket här nu.. men det har ju typ inte hänt något ??!! Men har övat lite mer till vårfestivalen i skolan och så. Det kommer nog bli jättebra! Fan, är redan så sjukt nervös!! x) Men det kommer nog gå bra. Skolan idag va skit tråkig! Har typ varit på dåligt humör och massa.. usch.. Nu är jag skit trött så vet inte ens vad jag ska skriva.. hehe.. och Anti, Tack så mycket för inlägget på bloggen. Du betyder så himla mycket för mig med!♥ Du hjälper mig så  mycket och glöm aldrig att jag älskar dig vännen!♥ Puss! :*♥ Och jag älskar vädret!! Så skönt med sol!♥ Ska nog sova snart tror jag. Imon är det fredag, så skönt! Ska dra in till stan efter skolan med bussen och ha kul med sonjis och slemis. ;) Ha det bra så skriver jag kanske imorgon kväll. Får se vad jag hinner och om jag orkar. Kanske skriver i skolan på mobilen med. hehe.. Här kommer lite bilder. Pusshej! :*♥


Me and Anti♥

Selma and I in the sun!♥
Ah, här kommer några av bilderna som typ Max, Alfons, Emil, Derian och vilka det nu va tog..
Alfons...

Emil...

Max...

Derian...

Sen var det en del ganska failade bilder som typ denna.. fotografer nästa kanske ??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0