Go natt eller ?

Hejsan, har väldigt tråkigt.. :/ men typ sitter och är ap trött och tror nog jag ska sova snart. Jag och mamma ska städa massa imon så måste ju vara pigg. ;) Klockan är 22.40 nu men seriöst, jag är as trött. känns typ som att klockan är två på natten eller nåt. :( Fattar inte varför ? Så jobbig har la inte skolan varit denna veckan ? DEN HAR VARIT SKITJOBBIG... ORKAR INTE SKOLAN LÄNGRE.. kan vi inte bara få lov..? aja.. nu ska jag gå ner och ta ett glas vatten för jag är astörstig och sen blir det nog att borsta tänderna och krypa ner under täcket och kanske lyssna på lite låg soft musik eller så kanske jag hitter nåt på tv.. Pusshej! ♥
OH MY BIEBER!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0