Raaaaasssttttt!! :)

Tjeenaaa!
Sitter just nu på rast i skolan! jag vet att jag ite har skrivit påv as länge typ men har inte orkat!! sorrysorry!! Hade typ en timmes rast men nu är det bara typ 35 minuter kvar. Jag o massa andra hade tråkigt så var lars så snäll o låste upp till en data sal!! :) Men sen efter rasten så har vi syslöjd!! Smarto jag är.. Jag glömde mitt broderi hemma.. -.- så nu kommer jag inte ha nhåt att göra alls på den lektionen!! :( får la typ sitta med musik o fördriva tiden!! :) Mennu veeet ja inte vad ja ska skriva mer.. Sen är det HELG!! :D Ikväll blir det la att kolla film och ha kuligt! Facebook med såklart, haha vet ni??!?!!???!?!?! det ska komma nåt som heter BIEBERBOOK!! Det är som facebook typ fast för alla som älskar justin bieber!! O såklaaart ska ja gå med där!! :D AS KUL!! Men nu har jag inget mer att skriva. puuusssheeeej!! :)♥

Ps. har ingen bild på datan i skolan så det bli ingen, kanske skriver ikväll o då blir det mer bilder!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0