Never Say Never! :D <3333

Hej allihopa! Sorry att jag inte har skrivit nu på några dagar men det har varit fullt upp! Har haft läxor och massa sån skit att göra så har inte orkat eller hunnit. Men nu ska jag skriva. Idag har jag städat hela dan. Vaknade inte så tidigt som jag hade tängt mej men jaja. När jag hade ätit frukost gick jag uppp och började lite smått. Ni som känner mej vet juh att jag inte e speciellt duktig på att hålla mitt rum så städat och inte städa det för den delen heller. Men idag tänkte jag att jag för en gång skull skulle klara det! Så jag började väldigt trött och långsamt med att plocka upp på golvet. Sen sa mamma att jag skulle tvätta och efter det skulle jag hjälpa henne i trädgården. Jag skulle plocka upp äpplena från gräset så Edvin kunde klippa gräset. Efter jag gjort det gick jag in igen och drack lite vatten och sen var det bara att sätta igång med städningen igen. Mamma lovade mig att jag skulle få ut mitt piano från mitt rum så jag fixade så vi kunde ta ur det. Guuud vad tungt det va! Fick rätt ont i ryggen efter det. Sen gick jag in i mitt rum igen och plockade och plockade. Det känndes som om det aldrig skulle ta slut. Sen gick jag ner och vilade och efter det var det upp igen. Efter ett tag gick jag ner igen för att dricka vatten. Jag blev kvar nere och det var dags för mat. Vi åt nudlar med kyckling och wook. Goooott! Sen satt jag och mamma och spelade yatzy under tiden och efter maten spelade vi ngt annat spel som jag inte kom ihåg vad det hette. Efter maten och spelet var det lite för sent att städa så jag la mig i soffan och tittade på Gäster med gester tsm med mamma. Efter det gick jag upp och tittade på fångarna på fortet. Om ni såg det så måste jag berätta en sak. Han som hade den grejen med mynten under muggarna, han var och trollade för oss på UV-lägret och han e grymt bra. Han ska med va nästa års UV-läger chef! Men nu tillbaka till min dag. Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa Justin Drew Bieber som vanligt och ska sätta mig och klippa ut fler bilder som ska upp på väggen snart. :D Men det med min städning får vänta tills imon. Alla sejer att jag aldrig kommer kunna städa upp i mitt rum. Men vet ni vad, NEVER SAY NEVER!!
Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0