Nemän halluuuuuu! XD

Tjoobreee!
Jag vill börja med att seja en sak bara, LÅT SELENA VARA!!! HON HAR LIKA MYCKET RÄTT SOM NI TILL ATT LEVA SITT LIV. VARFÖR? VAD HAR HON GJORT ER? NEJ JUSTE, INGENTING. NI SKRIVER FUCK OFF/GÅ OCH DÖ OCH MASSA SÅN SKIT MEN VET NI VAD JAG SÄGER DÅ? NI KAN GÅ OCH DÖ, FUCK OFF!!! BARA LÅR SELENA VARA, TYCKER NI SERIÖST ATT HON SKA DÖ BARA FÖR ATT HON ÄR TILLSAMMANS MED JUSTIN? DÅ KAN NI TA OCH DRÄNKA ER SJÄLVA I EN BRUN ELLER NÅGOT ISTÄLLET.   KOLLA BARA, LIKSOM, INGEN FÖRTJÄNAR SÅHÄR MYCKET HAT BARA FÖR ATT MAN ÄR IHOP MED EN SOM MAN SJÄLV ÄR KÄR I!! SKULLE NI EX. OM DIN BÄSTA VÄN BLEV IHOP MED DEN DU HAR VARIT KÄR I SEN TYP ETTAN, SKULLE DU VILJA DÖDAT DIN BÄSTA VÄN DÅ ELLER? NEJ, DET SKULLE DU INTE OCH KOM NU INTE OCH SEJ ATT DET INTE ÄR SAMMA SAK FÖR DET ÄR EXAKT VAD DET ÄR. DET ÄR EXAKT SAMMA SAK. SÅ BARA LÄGG AV. LIKSOM, KOLLA BARA, http://www.youtube.com/watch?v=0dceuGyHpeE&feature=related 1.05, KOLLA BARA VAD SÖTA DOM ÄR, OCH HUR KÄRA DOM VERKLIGEN ÄR. MAN SER DET I DERAS ÖGON. SÅ, SLUUTAAAA NUUUUUU! -.-
Så, nu har jag skakat av mig allt det där. Nu kan jag berätta om min skoldag/hemma.
Jag vaknade typ kvart i sju och så tänkte jag att jag skulle ligga kvar till typ sju och så kom mamma och väckte mig så var klockan tjogo över sju och vi går hemifrån kvart i. asso snacka om att jag fick brottom. Jag hann inte ära någon fråkost. Hahah. sen när vi kom till skolan så skulle vi ha vårt filmprjojekt. Vi ska typ hitta på en egen liten film och typ filma den sen. Idag skulle vi filma allt som vi hade kommit på. :D Vilket betyder..... INGA LEKTIONER PÅ HELA DAN! :D:D
Jag är med Selma,Idag,Marcus och Carl! våran film handlar typ om att jag och selma är två superhjältar. (hon e min mamma) och så typ är carl och ida ute i skogen och så kommer det fram ett monster som försöker döda carl o så kommer vi och räddar han typ! :D Hahah dålig förklaring men skit samma! :P Detta var nog den bästa skoldagen ever! :D Hahah, jaooop. Sen typ så var nästan alla våra scener ute i skogen så vi var tvugna att gå ut då jue. Asso fattar ni hur kallt det var eller?! Det var asasasas kallt. Jag hade bara på mig ett linne, en tjol och ett par tajts och en scarf som mantel. För det var ju min outfit, och det var asasas kaaaallt. så typ regnade det as mycket och verkligen blååååste jääätte mycke. Jag hade mina stövlar på mig och dom läcker så jag var helt dyngsur och frös typ ihjäl. XD Sen så frös jag hela kvällen och eftermiddan. Asso ni fattar inte hur kallt det var. Men ah, efter skolan när jag var hemma så satte jag på datan och typ frööös. Hahah, var verkligen as kallt jue. Sen typ gjorde jah inget. Typ satt o sjöng medans ja lyssnade på musik och typ facebook medmera. Sen lagade jag mat, jag lagade oschnizel (stavning) med mackaroner. Ble la gött troja! :P Sen typ efter maten stack jag upp på mitt rum och lyssnade på musik och typ lärde mig hela rappen i super bass (första versen) haha, har man tråkigt så har man och då måste man göra ngt så varför inte lära sig en text på typ en halvtimme! Ja, jag e cp! För er som inte har hört den låten, tryck på denna länken.. http://www.youtube.com/watch?v=EbB4PP4HknU! Hahah, jaooop! Men sen vetja inte så mycket mer jag kan säga. Imon blire skolan igen, blääää. Har jue lektioner.... :( Hahah men man måste jue... :D Sen efter skolan KANSKE jag ska färga mitt hår. Eller mamma ska färga det... hihi! Snälla mamma! :P Hahah, ne men nu måååste jag typ sova, ska bara droga mistletoe lite till. Fast just nu har jag http://www.youtube.com/watch?v=o07x71HsH1E i lurarna! En riktigt bra låt tycker jag! ah, men god natt dåe. skriver kanske imon! Pöööööössssssss! :D <3<3
bäästa dagarna älskling! <333333
Tjooooooo! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0